На обуката се зборуваше за тоа како да се направи бренд од земјоделски производ, но и за различни успешни модели на маркетинг и продажба на земјоделски производи, преку идентификување на индивидуалните потреби и можности на секоја од учесничките. Со своето опсежно познавање и практично искуство на темата, консултантот на обуката – Петар Лазаров, им помогна на учесничките да ги согледаат можностите за подобра промоција и продажба на нивните производи, и тоа пред се преку развивање на успешен бренд.
Претходно, во рамките на оваа соработка со UN Women, ЦЕЕД организираше и спроведе цела серија обуки за жителки на 11 општини кои се дел од гореспоменатиот проект, и тоа на теми како што се дигитален маркетинг и онлајн продажба, развој на бизнис идеја и бизнис план, основни вештини за вработување, претприемништво и менаџерски вештини, како и серија на стручни обуки за занимања кои се барани на пазарот (обуки за фризерки, масерки, кројачки и шивачки и маникир и педикир.